Returns Policy
WhatsApp Chat WhatsApp Chat

Returns Policy

Our flexible and hassle-free return policy is designed to make your shopping experience comfortable and worry-free.

Order Cancellation:

  • Customers can cancel orders at any time before delivery.

Product Return:

  • Customers may return products within 24 hours of receiving delivery, under the following conditions:

    • The package must remain unopened.

    • Stickers, seals, or markings must not be removed.

    • Refunds will be processed within 7 working days from the date we receive the returned product.

Dead on Arrival (DOA):

  • If the product is not working properly from the beginning, it will be treated as Dead on Arrival.

  • Customers must report DOA to Above.com.bd within 3 days of delivery.

  • We will collect the product from the customer, and a full refund will be issued within 7 working days.

  • The order will then be marked as canceled.

Warranty Claims:

  • If the product stops working after 3 days of delivery, it will fall under the warranty policy.

  • Customers must send or bring the product to us for a warranty claim.

  • Returns will not be applicable if the issue is due to incompatibility with another device.


সহজ ও স্বচ্ছ রিটার্ন ও রিফান্ড পলিসি

আমাদের সহজ ও ঝামেলামুক্ত রিটার্ন নীতিমালা আপনার কেনাকাটাকে করবে স্বাচ্ছন্দ্যময় ও নিশ্চিন্ত।

অর্ডার বাতিল:

  • পণ্য হাতে পাওয়ার আগ পর্যন্ত যে কোনো সময় অর্ডার বাতিল করা যাবে।

পণ্য ফেরত:

  • পণ্য হাতে পাওয়ার ২৪ ঘণ্টার মধ্যে ফেরত দেওয়া যাবে, শর্তসাপেক্ষে:

    • মোড়ক খোলা যাবে না।

    • স্টিকার বা সিল নষ্ট বা সরানো যাবে না।

    • পণ্য ফেরত নেওয়ার পর ৭ কর্মদিবসের মধ্যে মূল্য ফেরত দেওয়া হবে।

ডেড অন অ্যারাইভাল (DOA):

  • পণ্য শুরু থেকেই ঠিকমতো কাজ না করলে সেটি DOA হিসাবে গণ্য হবে।

  • পণ্য হাতে পাওয়ার ৩ দিনের মধ্যে বিষয়টি Above.com.bd-এ জানাতে হবে।

  • আমরা পণ্য সংগ্রহ করে ৭ কর্মদিবসের মধ্যে মূল্য ফেরত দেবো এবং অর্ডার বাতিল বলে গণ্য হবে।

ওয়ারেন্টি দাবি:

  • পণ্য হাতে পাওয়ার ৩ দিনের পর কাজ না করলে সেটি ওয়ারেন্টির আওতায় পড়বে।

  • ওয়ারেন্টি দাবি করতে ক্রেতাকে পণ্য আমাদের কাছে আনতে বা পাঠাতে হবে।

  • যদি সমস্যা শুধুমাত্র অন্য ডিভাইসের সাথে কম্প্যাটিবিলিটি না থাকার কারণে হয়, তবে ফেরত নেওয়া হবে না।